اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی حمل و نقل مسافر در ایام نوروز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی حمل و نقل مسافر در ایام نوروز خبر داد.

مهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در ایام نوروز تعداد ۶ اکیپ گشت و بازرسی روزانه در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت محسوس و نامحسوس بر ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق اعمال گشت و بازرسی بر فعالیت رانندگان نظارت دارند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: طی طرح ویژه بازرسی، بازرسان این سازمان در پایانه‌های مسافربری، فرودگاه، مبادی ورودی شهر گشت زنی دارند و سرویس‌دهی عمومی را در سطح شهر کنترل می‌کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان را به سامانه شبانه روزی ۱۳۳ و یا شماره تلفن اداری ۳۸۲۴۶۵۶۵ گزارش دهند.

احمدی عنوان کرد: تعداد ۹ هزار دستگاه تاکسی، ون و اتوبوس در شهر کرمانشاه مشغول ارائه فعالیت هستند و در این زمینه کمبود وجود ندارد.

وی از اختصاص دو دستگاه اتوبوس گردشگری در ایام عید خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان فرهنگی گردشگری شهرداری در مکان‌هایی که از قبل مشخص شده اند اتوبوس‌ها استقرار خواهند یافت و مسافران را به امکان تاریخی و محل اسکان جابجا می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به همراه هر اتوبوس هم یک لیدر مجرب حضور خواهد داشت تا توضیحات کامل هر جاذبه و بنا را به گردشگران ارائه  .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار