فعالیت ۳۵۰ واحد صنایع معدنی در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان از فعالیت ۳۵۰ واحد صنایع معدنی در استان خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌های اقلیمی، معادن زیادی نمی‌توانند فعالیت کنند.

تیمور پورحیدری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز با جمعی از اعضای تشکل بسیج دانشجویی و انجمن مطالبه گران استان گیلان دیدار کرد.

او در این دیدار گفت: همواره از مطالبه گری به جهت بهبود عملکرد رفع نقص‌های احتمالی خدمات به حوزه تولید و تجارت استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان صمت گیلان در خصوص نگرانی‌های مطرح شده در خصوص واگذاری معدن سنگرود تصریح کرد: سرمایه گذاری که راه اندازی این معدن را برعهده دارد از طریق مزایده و با سیر مراحل کاملا قانونی انتخاب شده است.

پورحیدری افزود: ما به عنوان یک نهاد بالادستی و ناظر، بر تمام فعالیت‌های آن نظارت خواهیم کرد و اجازه هیچگونه سوء استفاده از آنجا را نخواهیم داد و آینده خوبی علی الخصوص در جهت اشتغال در معدن سنگرود پیش‌بینی می‌شود.

او همچنین از فعالیت ۳۵۰ واحد صنایع معدنی در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به نیاز استان به تولیدات معدنی و محدودیت‌های اقلیمی و زیست محیطی، معادن زیادی نمی‌توانند فعالیت کنند و این از چالش‌های موجود گیلان به ویژه در تأمین نیاز مواد معدنی مورد نیاز پروژه‌های عمرانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.