۷ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان- خاش زیر بار ترافیک رفت

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با زیر عبور رفتن هفت کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی زاهدان - خاش تعهد این اداره کل در ساخت بزرگراه در این مسیر به پایان رسید.

عطاء اله اکبری در حاشیه افتتاح هفت کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - خاش گفت: طول کلی محور ارتباطی زاهدان - خاش ۱۷۵ کیلومتر است که احداث بزرگراه در این محور در قالب پنج قطعه مورد توجه قرار گرفته بطوریکه قطعه یک آن بطول ۲۰ کیلومتر به این اداره کل و بقیه قطعات برای ساخت به شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور واگذار شده است.

وی ادامه داد: تعهدات اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مسیر ارتباطی زاهدان - خاش با پیگیری‌های لازم در تخصیص به موقع اعتبارات امروز با بهره برداری از هفت کیلومتر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در این محور ترانزیتی استان به اتمام رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بزرگراه را یکی از ضروریات توسعه این خطه برشمرد و افزود: احداث بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- خاش به دلیل واقع شدن در مسیر کریدور تجاری جنوب شرق و در نتیجه حجم بالای تردد کامیون‌های ترانزیتی از بندر چابهار به مقصد میلک و همچنین کاهش تصادفات از اهمیت بسیار بالایی در توسعه استان برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
چرا اینقدر کم؟
7 کیلومتر برای یه سال کمه
کل مسیر چن سال طول میکشه
آخرین اخبار