استفاده از روش‌های نوین علمی برای مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر استفاده از روش‌های نوین علمی برای مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر تاکید کرد.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در کارگاه آموزشی مراجع قضایی، ضابطان دادگستری و دست‌اندرکاران حوزه شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر با تأکید بر استفاده از روش‌های نوین علمی برای مقابله با تهیه و توزیع مواد مخدر، گفت: امروز مقابله با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیازمند بهره گیری از روش‌های کاربردی و علمی است.

او افزود: در دنیای کنونی، ارتباطات به صورت لحظه‌ای در حال تحول و گسترش است و دیگر نمی‌توان با رویکرد‌های سنتی به مقابله با این پدیده مخرب و اثرات آن پرداخت.

شیرازی، برنامه ریزی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد در جامعه را منوط به تعامل و مشارکت همه دستگاه‌ها دانست و گفت: هماهنگی و تعامل میان بخش‌ها و نهاد‌های استانی در این خصوص می‌تواند به وجود آورنده نوعی هم افزایی و موثر در کاهش هزینه‌های مادی و غیر مادی باشد.

او با بیان اینکه مقابله با اعتیاد و مواد مخدر اولین آسیب اجتماعی مورد تأکید رهبری است، افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به مبارزه فراگیر با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد لازم است همه مسئولان به صورت جهادی وارد عمل شده و تلاش خود را برای مقابله با معضل اعتیاد و تهیه و توزیع مواد مخدر مضاعف سازند.

شیرازی یکی از روش‌های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر را کشف و شناسایی تراکنش‌های مالی آن‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به گردش مالی و سود‌های کلانی که از فروش مواد مخدر بدست می‌آید باید در ابتدای امر بنیان‌های مالی قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف و نابود گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار