برنامه تحویل سال نو ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت

مدیر تولید ویژه برنامه حول حالنا گفت: این ویژه برنامه تحویل سال به صورت زنده از ساعت ۱۹ تا دو بامداد به روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

احمد نوجوان، مدیر تولید ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ با نام «حول حالنا» گفت: ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ با نام «حول حالنا» به صورت زنده با اجرای دکتر لاری پور زهرا شاهین فر از ساعت ۱۹ تا دو بامداد به روی آنتن شبکه سلامت سیما می‌رود.

وی افزود: اولین و تنها برنامه‌ای است که به صورت زنده آیتم‌ها و برنامه سال تحویل ناشنوایان ترجمه می‌شود و به موضوعاتی همچون مادران منتظر، چند قلو، فرزند آوری، اهدای عضو می‌پردازد.

نوجوان عنوان کرد: در این برنامه بخش‌های متنوع و جذابی برای بینندگان تهیه شده و میهمانانی از حوزه سلامت به این برنامه دعوت شده اند. همچنین ارتباط مستقیم با مراکز استان‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: اولین و تنها برنامه ای است که به صورت زنده آیتم ها و برنامه سال تحویل ناشنوایان ترجمه می شود و به موضوعاتی همچون مادران منتظر،چند قلو،فرزند آوری،اهدای عضو می پردازد.

نوجوان عنوان کرد: در این برنامه بخش های متنوع و جذابی برای بینندگان تهیه شده و میهمانانی از حوزه سلامت به این برنامه دعوت شده اند.همچنین ارتباط مستقیم با مراکز استان ها خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: این برنامه از برج آزادی پخش می شود، البته لوکیشن های متنوعی همچون برج میلاد،عمارت مسعودیه و موسیقی زنده در برنامه خواهیم داشت‌. مسعودیه و موسیقی زنده در برنامه خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار