ملی پوش اتریشی در اندیشه جدایی از منچستریونایتد

ملی پوش اتریشی که به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوسته است از شرایط خود در این تیم ناراضی است.

مارسل سابیتزر، ملی‌پوش اتریشی، در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از بایرن مونیخ به منچستریونایتد منتقل شد. این هافبک پرتلاش در مدت کوتاهی که از حضورش در شیاطین سرخ می‌گذرد بین هواداران محبوب شده است.

یونایتد در ماه ژانویه بعد از مصدومیت‌های ناگهانی دانی فان دبیک و کریستین اریکسن مجبور شد هر چه سریعتر یک هافبک به خدمت بگیرد. در نیمه دوم فصل با توجه به چند دوره محرومیت کاسمیرو اهمیت سابیتزر در خط میانی شیاطی سرخ بیشتر شده است.

اما سابیتزر امروز در یک مصاحبه مطالبی به زبان آورد که نشان می‌دهد تمایل چندانی برای ماندگار شدن در این تیم ندارد. او در صحبت هایش اشاره کرد که فقط بازیکنی قرضی است که تا پایان فصل قرارداد دارد.

هافبک ۲۹ ساله اتریشی گفت:" از الان نمی‌شود تابستان را پیش‌بینی کرد. من در ماه ژانویه مجبور شدم خیلی سریع تصمیم بگیرم. تنها چیزی که برایم روشن بود این بود که فقط با یک قرارداد قرضی تا تابستان به این تیم می‌آیم. من در هر مسابقه فقط به همان بازی فکر می‌کنم و از حضورم در اینجا خوشحالم. من این باشگاه را دوست دارم. یونایتد باشگاه بزرگی است. ولی من فقط تا تابستان یک بازیکن قرضی هستم".

سابیتزر دیشب در دیدار یونایتد مقابل فولام که با پیروزی ۳-۱ شیاطین سرخ به پایان رسید برای اولین بار با پیراهن این تیم گلزنی کرد. یونایتد با این پیروزی راهی نیمه‌نهایی جام حذفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.