۵ مدرسه جایگزین مدارس کانکسی خداآفرین می‌شوند/ اهدای اقلام آموزشی و ورزشی به مدارس

پنج مدرسه در شهرسستان خداآفرین به همت منطقه آزاد ارس جایگزین مدارس کانکسی شد.

در راستای راهبرد محرومیت‌زدایی و توسعه متوازن، ۵ مدرسه جایگزین کانکس در سفر مدیرعامل سازمان به محدوده خداآفرین و قلی‌بیگلو به بهره‌برداری رسید تا دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ در محیط جدید و مجهز به تدریس ادامه دهند.

مدارس ۲ کلاسه نبوت در روستای قلی‌بیگلو، ۲ کلاسه ظفر در روستای خلف بیگلو سفلی، یک کلاسه فردوسی روستای محمود علیا و تک کلاسه روستای کریشان ۵ مدرسه‌ای هستند که در سالجاری و در بازه زمانی ۶ ماهه آماده بهره‌برداری شده‌اند.

احداث مدارس ۹ کلاسه زینبیه، ۳ کلاسه نصرت‌زاده، ۳ کلاسه روستای زنبلان و ۳ کلاسه روستای حسینعلی بیگلو و آسفالت‌ریزی محوطه تمام مدارس جانانلو از دیگر برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ارس برای توسعه امکانات آموزشی در محدوده خداآفرین در سال آتی است.

همچنین با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خریداری و در اختیار مدارس هدف در محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس قرار گرفت.

اقلام اهدایی به مدارس خداآفرین و قلی‌بیگلو شامل ۳۰۰ عدد تک صندلی دانش‌آموزی، ۲۰۰ عدد نیمکت، ۱۰۰ عدد میز و صندلی معلم و مطالعه، ۲۰ بسته اقلام کمک آموزشی، وسایل ورزشی و بهداشتی می‌باشد.

برچسب ها: مدرسه ، کانکس مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.