بیشترین گردشگری دریایی به جزیره قشم انجام شد

سخنگوی سفر‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تا کنون حدود ۵۶۵ هزار سفر دریایی و حدود ۲۹۹ هزار گردشگری دریایی، صورت گرفته است که بیشتر این سفر ها به جزیره قشم بوده است.

سخنگوی سفر‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت : از ۲۴ اسفندماه  تا کنون براساس گزارشات دریافتی، حدود ۵۶۵ هزار مسافرت دریایی و حدود ۲۹۹هزار گردشگری دریایی صورت گرفته  است همچنين  بیش از ۹۹هزار خودرو ، بیش از ۵۷۰۰ تردد شناور مسافری و بیش از ۲۴ هزار تردد شناور تفریحی، ثبت شده است.

به گفته سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  بیشترین تردد مسافری در مدت مذکور که به عنوان طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ به شمار می رود، مربوط به مسیرهای بنادر پهل و لافت و همچنین مسیرهای بندر شهیدحقانی به جزیره قشم است.

او می گوید: بیشترین آمار گردشگری دریایی نیز مربوط به جنگل های حرا در قشم و همچنین گشت های تفریحی در جزیره قشم است.

پسنده افزود: تمامی سفرهای دریایی خودرویی نیز به مسیرهای قشم و جزیره کیش اختصاص دارد.

او با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش هواشناسی، کماکان وضعیت نامساعد جوی از شرق تا غرب سواحل استان هرمزگان ادامه دارد، گفت: این وضعیت ممکن است سفرهای دریایی را با اختلال و توقف مواجه کند و توصیه می‌شود چنانچه افرادی قصد سفرهای دریای در استان هرمزگان را دارند، این هفته  را برای انجام این سفرها، انتخاب نکنند و سفر خود را به هفته بعد، موکول کنند.

برچسب ها: حمل ونقل ، سفر دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار