نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سال ١۴٠٢ گره‌گشایی از کار مردم در اولویت باشد

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: سال ١۴٠٢ باید سال گره‌گشایی از کار مردم، تداوم رسیدگی مسوولان به نقاط مختلف استان و تداوم استقامت و پایداری‌ها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پیام تبریک آغاز سال ۱۴۰۲، افزود: امیدواریم سال جدید، سال ارزانی و خیر و برکت برای مردم باشد، در سال ۱۴۰۲ باید شاهد نتایج حضور مسئولان در بین مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تبریک سال نو به اقشار مختلف مردم استان سمنان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، افزود: آغاز سال جدید را به همه مردم ایران مخصوصا به مردم شریف، نجیب، ولایتمدار، مومن و فرهیخته استان سمنان خصوصا به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و همه ایثارگران و نیز همه مسئولان استان تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: امسال همراه با آغاز سال شمسی، ابتدای سال اولیای الهی یعنی ماه مبارک رمضان هم هست. سالی که با ماه مبارک رمضان شروع می‌شود، با رحمت الهی همراه است.

وی با اشاره به فرموده الهی در قرآن «فَانْظُرْ إِلَیٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا» به معنای «به رحمت و آثار رحمت الهی نگاه کن که خداوند چگونه زمین را بعد از مرگ، زنده می‌کند» تاکید کرد: همچنین پیامبر اکرم (ص) در مورد ماه مبارک رمضان فرمودند «قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَکةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ» «ماه خدا یعنی ماه مبارک رمضان همراه با برکت، رحمت و مغفرت‌های خود به سوی شما در حرکت است.»

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه امیدواریم این رحمت‌های الهی، سال مبارکی را برای همه مؤمنین و همه هموطنان به همراه داشته باشد، گفت: سالی که پشت سر گذاشتیم سال گرفتاری‌ها، سختی‌ها و هجمه‌های دشمن به مردم انقلابی و متدین بود که اگر بخواهیم اسم دیگری برای سال گذشته بگذاریم باید آن‌را سال پایداری و استقامت مردم بنامیم که همیشه هوادار و نگهدار این انقلاب بوده‌اند و پای نظام خودشان ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: سال گذشته، سال سختی‌ها بود. مخصوصا دشمن بعد از ناکامی در ایجاد ناامنی و اغتشاشات، به فضای اقتصادی روی آورد و به گرانی ارز و قیمت کالا‌ها دامن زد که مردم تاکنون دشمن را در این حوزه هم ناکام گذاشته‌اند و امیدواریم سال جدید، سال ارزانی، سال خیر و سال برکت برای همه مؤمنین باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم در همه صحنه‌ها خودشان را نشان دادند، افزود: نمونه آخر آن در ۲۲ بهمن ماه، حضور حماسی و افتخارآمیزی بود که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند «من نسبت به این مردم تعظیم می‌کنم»، این تعظیم امام جامعه مسلمین معنای خودش را دارد که نشان می‌دهد مردم وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.