حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب سوریه

منابع خبری بامداد چهارشنبه از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب در شمال سوریه خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی سوری که خواست نامش فاش نشود گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین موشک به شرق حلب شلیک کردند.

منابع فلسطینی نیز به نقل از رسانه‌های سوری حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب را تأیید کردند. شبکه الجزیره نیز به نقل از منابع محلی گزارش داد که فرودگاه حلب سوریه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه بدون ذکر جزییات، دقایقی پیش به نقل از منابع محلی سوری گزارش داد که صدای انفجار‌های مهیب در آسمان حلب و لاذقیه به گوش رسیده است.

این دومین حمله این رژیم در دو هفته گذشته است، ۱۶ اسفندماه نیز این فرودگاه هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.یک منبع نظامی سوری ۱۶ اسفند گزارش داد که در ساعت ۰۲:۰۷ بامداد، رژیم صهیونیستی از سمت دریای مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف حمله هوایی قرار داد.

یک منبع نظامی در وزارت دفاع سوریه گفت که حمله هوایی اسرائیل تنها آسیب‌های مادی به فرودگاه حلب وارد کرده است. این مقام نظامی سوری به سانا گفت: حمله موشکی رژیم آپارتاید ساعت ۵۵ و ۰۳ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت محلی از سوی دریای مدیترانه و غرب لاذقیه صورت گرفت و اطراف فرودگاه بین المللی حلب را هدف قرار داد که این مسأله موجب خسارت مادی به فرودگاه شد.

 تجاوز‌های هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
نوشته میشه فرودگاه حلب = شما بخوانید انبار تسلیحات ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اگه سوریه هم مثل امروزه ایران توساخت تحهیزات نظامی خودکفا بود و خودش میساخت اسرائیل نمیتونست هرروز که دلش میخواست با موشک یا پهپاد یا جنگنده حمله کنه گذشته براین متاسفانه ایران هنوز به سوریه سیستم دفاع موشکی باور ۳۷۳ نداده واین خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
اگه سوریه رو بزنه حتما انتقام میگیرن .... ولی چون پایگاه و انبارهای ایران رو میزنه جواب نمیدن
ایران هم که بد داره ضعف نشون میده
آخرین اخبار