آمادگی نیروی انتظامی کرمانشاه برای برقراری امنیت در ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی نیروی انتظامی کرمانشاه برای برقراری امنیت در ایام نوروز خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان در راستای تأمین نظم و امنیت شهروندان در سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

وی با اشاره به وقایع و حوادث مختلف سال گذشته، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیروی انتظامی استان کرمانشاه نقش بی بدیلی در تأمین و حفظ نظم و امنیت استان داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به مأموریت‌های مختلف فراجا در راستای برقراری و حفظ امنیت، تصریح کرد: اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر هیئت رئیسه فراجا اولویت‌های مأموریتی انتظامی استان خواهند بود.

جاویدان به اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی استان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه‌های مبارزه با سرقت، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط انتظامی استان انجام شد که هدف از انجام تمام این اقدامات آسایش، آرامش، امنیت و رضایت خاطر شهروندان بود.

وی ادامه داد: در حوزه ارتقا معیشت کارکنان نیز اقدامات مناسبی توسط انتظامی استان کرمانشاه انجام گرفته است به نحوی که این فرماندهی در قرارگاه مسکن فراجا رتبه پنجم را کسب کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی مناسب انجام گرفته برای تعطیلات نوروز در انتظامی استان، گفت: انتظامی استان کرمانشاه برای تأمین امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.

جاویدان با اشاره به انتخاب و عنوان شعار سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم، رشد تولید» گفت: برنامه ریزی برای اجرای فرامین معظم له با توجه به شعار «مهار تورم، رشد تولید» انجام و به عنوان اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر مقابله مستمر و همه جانبه با سارقین و افراد مالخر، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر در سال ۱۴۰۲ تاکید کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.