هوای قم امروز ابری و مه‌آلود است

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: وضعیت هوای قم امروز، چهارشنبه دوم فرودین‌ماه، ابری و مه‌آلود و در برخی ساعات همراه بارش باران است که گاهی می‌تواند با رعد و برق و وزش باد شدید نیز همراه باشد.

مرتضی صبوری گفت: امروز در ارتفاعات استان قم نیز بارش برف و باران خواهیم داشت و از اواخر وقت امشب شاهد کاهش ابر از آسمان استان خواهیم بود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم افزود: برای فردا نیز وضعیت هوای شهر قم در ابتدای روز نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود که به تدریج کاهش ابر رخ خواهد داد، همچنین شاهد وزش باد در بیشتر ساعات روز خواهیم بود.

صبوری با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای قم در دو آینده افزود: در روز جمعه وضعیت هوای شهر قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم در خصوص وضعیت دمایی قم نیز گفت: امروز بیشینه دمای شهر قم به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد، فردا دمای هوای شهر قم افزایش یافته و به حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید و دمای هوای قم در روز جمعه نیز ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

صبوری افزود: حداقل دمای هوا نیز برای قم امروز ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسید، فردا حداقل دمای شهر قم ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و برای روز جمعه نیز این وضعیت هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم  بیان کرد: در خصوص بارش‌های رخ داده در استان نیز تا امروز صبح بیشترین میزان بارش در منطقه کهندان با حدود ۹ میلی‌متر و در ایستگاه کوشک نصرت، ۶ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.