ایمانیه:

امیدواریم گام‌های بلندتری برای رفع مشکلات برداریم

استاندار فارس گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ گام‌های بلندتری برای رفع مشکلات مردم برداریم.

محمدهادی ایمانیه در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال نو، حلول سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به هم استانی‌ها و همچنین خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و تقارن شروع سال نو با ماه مهمانی خداوند را نویدبخش سالی پر از خیر و برکت دانست.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: سال ۱۴۰۱ با تلخی‌ها و شیرینی‌هایی همراه بود که حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و مشکلات معیشتی مردم از تلخ‌ترین این اتفاقات بود.

ایمانیه گفت: از طرفی خروج فارس از خشکسالی، آبرسانی به روستا‌ها و سه برابر شدن حجم افتتاح پروژه‌ها در دهه مبارک فجر نسبت به سال قبل و عبور از سهمیه استان در ایجاد اشتغال از شیرینی‌های سال گذشته بود.

او گفت: اتحاد و همدلی بین اقوام اعم از فارس، ترک، لر، عرب و سایر اقوام و هم افزایی ادیان و مذاهب در استان ان‌شاءالله محیطی همراه با انگیزه و آرامش را برای خانواده‌ها و همچنین بستری مناسب برای جذب سرمایه گذاران و اشتغال آفرینی و فرصتی مناسب را برای جوانان و نخبگان جهت توسعه علمی فراهم کرده است.

استاندار فارس گفت: امیدوارم در سال جدید جوانان عزیز، با انگیزه و با نشاط در راستای کسب علم و معرفت و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تلاش روز افزون داشته باشند و با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه در موضوعات اشتغال، مسکن، معیشت و عمران و توسعه استان گام‌های بلندتری برداریم و استانی پیشتاز در معنویت، اخلاق اسلامی و امیدآفرینی توام با کسب عناوین برتر در کشور داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار