تصادف در جاده‌های زنجان ۲ کشته برجا گذاشت

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: وقوع ۲ فقره تصادف در جاده‌های این استان ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه وقوع ۲ فقره تصادف در جاده‌های زنجان ۲ کشته برجا گذاشت گفت: مورد اول در کیلومتر ۶۰ محور ماهنشان - زنجان اتفاق افتاد که به دلیل واژگونی یک دستگاه پراید، یک سرنشین آن فوت و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: مورد دیگر نیز در کیلومتر ۳۸ آزادراه زنجان - قزوین رخ داد که به دنبال برخورد یک دستگاه سواری پژو با نیوجرسی وسط اتوبان به فوت یک نفر منتهی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تردد در جاده‌های این استان نسبت به روزهای گذشته کاهشی است، خاطر نشان کرد: تردد در آزادراه های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بیش از سایر مسیرهای استان است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.