افزایش ۱۴ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح نظارت نوروزی، گفت: شاهد افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان هستیم.

غلامعلی نوربخش اظهار داشت: آمار تصادفات رانندگی باوجود رشد ۱۴ درصدی در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری نگران‌کننده است؛ خستگی و خواب‌آلودگی عامل اصلی حوادث رانندگی محسوب می‌شود و بیش‌تر حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان در زمان خستگی و خواب‌آلودگی باید استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس به مسیر خود ادامه دهند، افزود: برخی رانندگان با غرور کاذب به مسیر خود ادامه می‌دهند و هم برای خود و هم دیگران حادثه ایجاد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


نوربخش با بیان اینکه شاهد سرعت غیرمجاز در سفر‌های نوروزی در مسیر‌های لغزنده چهارمحال و بختیاری بودیم، اضافه کرد: این کار موجب حوادثی مانند خروج خودرو‌ها از محور مواصلاتی و واژگونی شد، امیدواریم در روز‌های باقی مانده تا پایان تعطیلات رانندگان نکات ایمنی در رانندگی را رعایت کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی استان، ادامه داد: به غیر از گردنه چری و شاه منصوری که بارش برف تا لحظاتی قبل در آن ادامه داشت، تمامی مسیر‌ها باز است، شهروندان برای تردد در محور‌های مواصلاتی کوهرنگ زنجیر چرخ و البسه گرم به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار