خدمات سفرهای نوروزی اردبیل به‌صورت دقیق رصد می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از رصد دقیق خدمات سفرهای نوروزی و پیگیری حل مشکلات موجود به‌منظور تسهیل شرایط سفر برای گردشگران ورودی به استان خبر داد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در دومین روز از سال ۱۴۰۲ طی بازدید از محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: خدمات سفرهای نوروزی به‌صورت دقیق توسط دبیرخانه ستاد خدمات سفر رصد و حل مسائل و مشکلات موجود تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

او افزود: با توجه به بارش‌ها در تعطیلات نوروزی، ستاد بحران استان اردبیل نیز تشکیل جلسه داده و پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافران و سایر اقدامات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: ستاد خدمات سفر استان اردبیل اقدامات لازم را از حدود یک ماه پیش برای تسهیل شرایط سفرهای نوروزی انجام داده و امیدواریم در نتیجه این اقدامات شرایط خوبی برای گردشگران ایجاد شده باشد و استان نیز از نظر اقتصادی و اجتماعی از این سفرها بهره‌مند شود.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ادامه سفرهای نوروزی با آغاز ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود ورود گردشگران به استان اردبیل تا پایان تعطیلات با افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.