تدارک اقامت بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در آمل

فرماندار ویژه شهرستان آمل از تدارک اقامت بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز خبر داد.

سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در بازدید از نوروزگاه‌های مستقر در ورودی‌های شهرستان آمل، گفت: در ایام نوروز ۱۱۰ واحد پذیرایی در محور هراز به همراه سه هتل و نیز هتل آپارتمان ها، خانه مسافر با مجموع ۲۴ هزار نفر اقامت به ارایه خدمات مشغول هستند.

او افزود:جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در چهار پایگاه نوروزی پلور، گزنک، کهرود و تیم عملیات مستقر در شعبه آمل خدمات دهی به مسافران نوروزی را آغاز کرده است.

حسینی گفت: همچنین ایستگاه ایمنی مسافران نوروزی در پلیس راه جدید با افطاری مختصر، در بخش‌های ایستگاه سلامت، کنترل قندخون، غرفه دوستدار کودک، مسابقات فرهنگی و غرفه سنتی بومی با مجموعا ۴۰ نفر ساعت در خدمت همشهریان و مسافران است.

او افزود: در این زمینه قریب به ۵هزار تخت آماده در قالب ۷۹۰ اتاق برای مسافران آماده سازی شده است که در روز‌های نخست سال جدید این ظرفیت تکمیل شد.

حسینی گفت: برای اسکان فرهنگیان نیز ۱۵ مدرسه با ۴۵ کلاس و دو مرکز آموزشی با مجموع ۸۰۰ نفر آماده سازی شده است که هم اکنون در اختیار فرهنگیان قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه کشیک ۱۵ واحد نانوایی در شهرستان آمل برای ایام نوروز تدارک دیده شده است و بیش از هزار کیسه آرد موردنیاز در شهرستان توزیع شده است، افزود: همان گونه که پیش بینی می‌شد امسال حجم بالایی از مسافران وارد شهرستان آمل شده است و تمام تلاش دولت برای ایجاد نشاط و شادابی است تا مردم طراوت بهاری را شاهد باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.