ناپدید شدن توئیت‌ها مقابل چشم کاربران

به‌نظر می‌رسد با وجود ادعای سال ۲۰۲۱ مبنی بر رفع مشکل مشابه، توئیت‌ها از فید‌های کاربران متعدد ناپدید می‌شوند.

کاربران توئیتر شاهد ناپدید شدن توئیت‌ها در مقابل چشمانشان هستند که گفته می‌شود ناشی از مشکل و شکست تازه این شرکت است. شکایات در مورد ناپدید شدن توئیت‌ها جدید نیست، اما اینکه آیا توئیتر دارای کادر مهندسی برای حل سریع این مشکل اخیر است یا خیر، هنوز مشخص نیست.

پس از شکایات مشابه در مورد بازنشانی فید‌ها و ناپدید شدن توئیت‌ها در سپتامبر ۲۰۲۱، این شرکت گفت که به این مشکل رسیدگی خواهد کرد و به دنبال آن در پستی نوشت: «بیایید در مورد ناپدید شدن توئیت‌ها و بازخوانی جدول زمانی به طور خودکار گفتگو کنیم. ما می‌دانیم که این یک تجربه خسته کننده است، بنابراین در حال کار روی تغییر آن هستیم».

توئیتر مدعی شد به‌روزرسانی‌هایی را در ماه‌های بعد برای اصلاح این مشکل ارائه می‌کند و در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این پلتفرم همان مشکل آن زمان را تجربه می‌کند یا خیر.

در نوامبر سال ۲۰۲۱، توئیتر در مورد پست اصلی خود درباره ناپدید شدن توییت به کاربران گفت که برنامه را برای رفع مشکل به روز کرده است.

توئیتر نوشت: «اکنون می‌توانید انتخاب کنید که چه زمانی توئیت‌های جدید در تایم لاین شما بارگیری شوند، روی نوار شمارنده توئیت در بالا کلیک کنید. ما برخی به‌روزرسانی‌ها را در iOS انجام داده‌ایم تا از ناپدید شدن توئیت‌ها حین خواندن جلوگیری کنیم. اکنون وقتی پیمایش خط زمانی خود را برای نگاه کردن به یک توئیت متوقف می‌کنید، باید سر جای خود باقی بماند!»

اکنون کاربران توئیتر از این شکایت دارند که این ویژگی وعده داده شده، مزیت احتمالی اضافه شده از قابلیت‌های توئیتر حذف شده است.

این انتقاد در حالی مطرح می‌شود که توئیتر اخیرا در میان فشار‌های مالی و اخراج‌های گسترده از زمان مدیریت ایلان ماسک دچار قطعی‌های بزرگ شد. همین هفته گذشته، توییتر برای ششمین بار در سال جاری بسته شد، زیرا همه پیوند‌ها به طور موثر از کار افتادند.

این فرضیه که مدتهاست مطرح شده مبنی بر اینکه کاهش کارکنان مهندسی به معنای کاهش راه‌حل‌ها در توئیتر است، به نظر یک واقعیت است، استیون مرداک، استاد مهندسی امنیت در دانشگاه کالج لندن، اخیرا به گاردین گفت که اشکالات حل‌نشده و غیرفعال شدن‌ها تا حدی به دلیل اخراج‌هاست.

او گفت: نتیجه این است که در نهایت، مشکلاتی رخ می‌دهد که به اندازه‌ای جدی است که توسط بخش بزرگی از پایگاه کاربران توئیتر قابل توجه است. گفته می‌شود که بازنویسی کد توئیتر می‌تواند به جلوگیری از چنین مشکلاتی کمک کند، اما این یک استراتژی پرخطر است. این منجر به تقسیم تیم مهندسی از قبل کاهش یافته بین حفظ کد قدیمی و ساخت نسخه جدید می‌شود.

منبع: gizmodo

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار