وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تئوری ایران‌هراسی به تئوری دوستی با ایران تبدیل شده است

مرتضوی گفت: امروز با فعالیت‌های رئیس جمهور، تئوری ایران‌هراسی به تئوری دوستی با ایران تبدیل شده است.

صولت مرتضوی در شورای اداری بخش جونقان شهرستان فارسان، اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی مقاومت، استکبارستیزی، تولید دانش‌بنیان، کاهش بیکاری و توسعه دیپلماسی سیاسی است.

وی افزود: بیت‌الغزل مواجهه با طرح دشمن در خصوص عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های اسلامی در جام جهانی قطر دیده شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه در بطن این تمهیدات پرچم کشور فلسطین بالا رفت، اضافه کرد: پیامی که به صهیونیست‌ها مخابره شد، این بود که آب در هاون می‌کوبید.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ به فضل الهی تحریم‌ها را شکستیم و میزان صادرات نفتی نیز به یک میلیون و ۴۲۰ هزار بشکه رسید، گفت: برای اولین بار در طول تاریخ دست دولت از جیب ملت خارج و تراز تجاری ما مثبت شد.

مرتضوی اظهار داشت: امروز با فعالیت‌های رئیس جمهور، تئوری ایران‌هراسی به تئوری دوستی با ایران تبدیل شده است.

وی مطرح کرد: در سالی که گذشت به رغم تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌ها، کمر دشمن را در جنگ ترکیبی شکستیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه ملت ایران در اجتماعات متعدد خوش درخشید، افزود: به اذعان همگان، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ متفاوت از سالیان گذشته و نقطه پایانی بر جنگ ترکیبی دشمن بود.

وی با بیان اینکه استعداد، اقلیم و جغرافیای چهارمحال و بختیاری بستر توسعه همه‌جانبه را فراهم کرده است، توضیح داد: در این سفر به نیابت از رئیس جمهور وظیفه دارم ضمن ابلاغ سلام صمیمانه وی به مردم استان، مصوبات سفر را پیگیری کنم تا کاستی‌ها مرتفع شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه اعتباری در حدود اختصاص یافته است، بیان کرد: دو بانده کردن محور جونقان و رسیدگی به سد خاکی، سالن ورزشی و کشتارگاه صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ۲۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق قرضه از منابع نفتی و محل مصوبات به استان ابلاغ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.