فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از تشدید طرح برخورد با موتورسواران متخلف در استان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در ششمین جلسه قرارگاه نوروزی گفت: توجه به مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی از جمله برنامه ریزی‌هایی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی اظهار کرد:طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با هدف انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته می‌شود.

وی مطرح کرد: حرکات مخاطره آمیز، حرکت در خلاف جهت و پیاده روها، آلودگی صوتی با تغییر در ماهیت موتورسیکلت‌ها و ایجاد صدای دلخراش، ایجاد مزاحمت در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها از جمله تخلفات موتورسواران متخلف است که پلیس به صورت ویژه با راکبان آنان برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: طرح برخورد با موتورسواران متخلف از امروز به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد و نتایج اجرای طرح نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین نارضایتی‌های اجتماعی از سوی موتورسوارانی است که با نوع رانندگی و رفتار خود، باعث آزرده خاطر شهروندان می‌شوند، گفت:همراهی مردم با اجرای طرح‌های امنیت بخش از مهم‌ترین ابزار‌های توفیقات پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.