اسکان ۱۷۵۰ مسافر نوروزی در زائرسرا‌های بقاع متبرکه مازندران

یک هزار و ۷۵۰ مسافر نوروزی تاکنون در زائرسرا‌ها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافته اند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در استان، گفت: این طرح همه ساله با آغاز مسافرت‌های نوروزی در استان اجرا خواهد شد و امسال نیز در حدود ۳۰۰ بقعه متبرکه و اماکن مذهبی بین راهی استان اجرا شده است.

او با بیان اینکه در قالب طرح آرامش بهاری زائرسرا‌ها و سوئیت‌های امامزادگان مازندران آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند، افزود: در همین راستا خیمه‌های معرفت با هدف سرگرمی و فعالیت‌های فرهنگی و بازارچه‌های شمیم خدمت با هدف فروش محصولات و صنایع دستی بانوان استان در محوطه بقاع متبرکه شاخص مازندران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای مراسم تحویل سال نو را یکی از برنامه‌های شاخص طرح آرامش بهاری در استان برشمرد و گفت: حدود ۲۱ هزار نفر در لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه حضور داشتند.

حیدری با اشاره به بارش باران و برف در روز‌های نخست سال جدید و گرفتار شدن مسافران نوروزی در جاده‌ها و شهر‌های استان، افزود: در همین راستا مسافران گرفتار در بارش‌ها در اماکن مذهبی استان اسکان اضطراری داده شدند.

او گفت: براساس آخرین آمار‌ها تاکنون هزار و ۷۵۰ مسافر نوروزی در زائرسرا‌ها و سوئیت‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی
۱۴:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
پول های اخذشده راچه کردی،؟!