معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

تصادفات منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی ایلام ۶۳ درصد کاهش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و شهرستان چرداول از کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این آمار بیانگر اثربخش بودن اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده است و این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی ادامه داد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در مسیر‌های مواصلاتی استان دارد.

وی مطرح کرد: فرمانداران و مسئولان ذیربط باید گام به گام برای کاهش تلفات نسبت به سال گذشته عمل نمایند، ایلام جزو استان‌های برتر از لحاظ گردشگری و توریستی است و اگر نگاه مثبتی در این زمینه داشته باشیم می‌توان شاهد رونق گردشگری و اشتغالزایی در استان باشیم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان موظفند که همه امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گیرند تا شاهد کاهش حداکثری حوادث و تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن در تعطیلات نوروزی باشیم.

وی اظهار کرد: قطعا برای هموطنانی که در ایام نوروز به این استان سفر می‌کنند بسیار مهم است که یک سفر خوب و توأم با آرامش، امنیت و آسایش را تجربه کنند که باید شرایط تحقق این خواسته مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.