برگزاری تور نوروزی سنندج‌گردی ویژه مسافران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری تور‌های رایگان سنندج‌گردی ویژه مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

منصور مهرزاد گفت: این اداره‌کل در راستای ارائه خدمات بهتر و آشنایی گردشگران نوروزی با جاذبه‌های توریستی کردستان، اقدام به راه‌اندازی تور‌های یک روزه گردشگری در سنندج کرده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان زمان برگزاری این تور‌ها را از یکم تا ١٢ فروردین‌ماه عنوان کرد و افزود: پارک جنگلی آبیدر، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد، کاخ‌موزه خسروآباد، عمارت مشیردیوان و موزه باستان‌شناسی سنندج از جمله مکان‌هایی هستند که به گردشگران معرفی و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: این تور‌های گردشگری با همکاری شهرداری سنندج، هتل شادی و جامعه و انجمن راهنمایان گردشگری در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت رایگان و به‌وسیله دو دستگاه اتوبوس به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مهرزاد با بیان اینکه استان کردستان همه ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مهمانان نوروزی است، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتوانیم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را به مهمانان و گردشگران نوروزی معرفی و زمینه ماندگاری آن‌ها بیش از پیش فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.