امام جمعه یزد:

استقامت ملت ایران ناشی از ایمان قوی است

آیت الله محمدرضا ناصری گفت: استقامت و پایداری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان از ایمان قوی نشات می‌گیرد.

آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در شروع سال جدید گفت: همه باید این بیانات مهم را با دقت و تفکر سرلوحه خود قرار کنند، چراکه این سخنان می‌تواند راهگشای ما در عرصه‌های مختلف باشد.

او تحول را یکی از موضوع‌های مهم در بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: ما باید تحولی که اسلام از ما می‌خواهد و ایران به آن نیاز دارد را داشته باشیم.

امام جمعه یزد، استقامت و پایداری ملت ایران در برابر توطئه‌ها را ناشی از ایمان قوی دانست و تصریح کرد: دشمن به شدت تلاش می‌کند تا مردم را نسبت به روحانیت بدبین سازد، اما مردم نباید به یاوه سرایی‌های دشمن گوش دهند.

آیت الله ناصری اظهار داشت که همه باید قدر اسلام و انقلاب و روحانیت را بدانند و به بهانه گرانی‌ها نسبت به اسلام و روحانیت بدبین نشوند.

او با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: باید سعی کنیم ماه رمضان ما همانند سایر ماه‌ها نباشد و برای تحول و استفاده از این فرصت ارزشمند تلاش کنیم.

پرکردن مساجد، رعایت حجاب و عفاف، تذکر دوستانه برای رعایت حجاب و برنامه ریزی برای رواج معنویت در جامعه از دیگر موضوعاتی بود که نماینده، ولی فقیه در استان یزد بر آن‌ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار