مقدماتی یورو ۲۰۲۴

کاپیتان امباپه نسخه لاله های نارنجی را پیچید/ پاگشای شیرین تدسکو روی نیمکت بلژیک با هت تریک لوکاکو

در مسابقات امشب مقدماتی یورو، فرانسه و بلژیک رقباشان را شکست دادند.

در ادامه مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴، جمعه شب هشت دیدار در چهار گروه برگزار شد که در مهمترین مسابقه در گروه B تیم ملی فرانسه میزبان هلند بود که با چهار گل این تیم را در هم کوبید.

کیلیان امباپه در اولین بازی خود به عنوان کاپیتان خروس‌ها گل کاشت و با دو گل و یک پاس گل بهترین بازیکن میدان بود. گریزمن و اوپامکانو دیگر گل‌های خروس‌ها را به ثمر رساندند.

در ثانیه‌های پایانی بازی هلند این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی به گل برسد، اما مایک منیان علاوه بر مهار پنالتی دپای، ضربه برگشتی او را هم مهار کرد تا در اولین بازی خود به عنوان سنگربان شماره یک فرانسه کلین شیت کند و رونالد کومان هم در اولین دیدارش روی نیمکت هلند شکست سختی بخورد.

در بازی دیگر این گروه، یونان با سه گل میزبانش جبل الطارق را شکست داد.

در گروه F و در نخستین تجربه دومینیکو تدسکو روی نیمکت تیم ملی بلژیک، شیاطین سرخ اروپا در سوئد دست پر زمین مسابقه را ترک کرده و با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست دادند.

بلژیک که پس از جدایی مارتینز عصر جدیدی در دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند، در این بازی نسبت به میزبان خود برتر بود و ضمن اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، موقعیت‌های بیشتر و بهتری را نسبت به حریف خلق کرد و به چیزی که استحقاقش را داشت، رسید.

روملو لوکاکو که خاطرات خوبی از جام جهانی نداشت، در این مسابقه هت تریک کرد و ستاره تیمش بود.

در بازی دیگر این گروه، اتریش چهار بر یک آذربایجان را مغلوب کرد.

در گروه G، تیم ملی صربستان با گل‌های دوشان تادیچ و دوشان ولاهوویچ دو ستاره خط حمله این تیم، لتونی را از پیش رو برداشت و بلغارستان در خانه با یک گل از مونته نگرو شکست خورد.

در گروه E  هم، لهستان در شب کم فروغ لواندوفسکی با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبانش جمهوری چک شد و مصاف تیم‌های مولداوی و جزایر فارو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برچسب ها: تیم ملی فرانسه ، هلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،



پیمان اشراقی.
آخرین اخبار