دستگیری قاتل مسلح فراری در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری قاتل مسلح فراری در کمتر از ۷۲ ساعت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از روستا‌های شهرستان آمل در اولین روز سال ۱۴۰۲، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه قاتل سابقه اراذل و اوباش گری، سرقت، فروش مواد مخدر، اعمال منافی عفت و حبس در پرونده سیاه خود داشته و تحت تعقیب مقامات قضائی بوده است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی، با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل تردد متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: پس از هماهنگی‌های انجام گرفته با مرجع قضائی، این فرماندهی با تشکیل ۵ تیم عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پیشگیری و یگان امداد، توانستند قاتل را کمتر از ۷۲ ساعت در میدان هزارسنگر شهرستان آمل طی یک عملیات غافلگیرانه و در یک تعقیب و گریز خودرویی دستگیر کنند.

سرهنگ داداش تبار افزود: در خودروی متهم، یک قبضه اسلحه شکاری شورشی ۵ تیر مسلح (۴ فشنگ آماده شلیک) بوده و نیز مقداری موادمخدر صنعتی به همراه مقادیر زیادی پول نقد از داخل خودرو کشف که متهم در تحقیقات پلیس به صراحت به بزه‌های ارتکابی قتل عمد اعتراف کرد و به همراه دو نفر از مرتبطین دستگیر شده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار