انتقاد تند از رنار بعد از شکست عربستان مقابل ونزوئلا

رسانه عربستانی گل به انتقاد از هروه رنار پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ونزوئلا پرداخت.

در شرایطی که رنار همچنان با عربستان قرارداد دارد صحبت‌هایی جدی مبنی بر بازگشتش به فرانسه برای هدایت تیم ملی زنان کشورش مطرح شده است و بسیاری از رسانه‌ها این فیفادی را آخرین اردوی تحت هدایت هروه رنار می‌دانند.

این شرایط و باخت به ونزوئلا در بازی دوستانه سبب بالا گرفتن انتقاد‌ها علیه این سرمربی شده است. رسانه گل عربستان نوشت: رنار موظف بود در هنگام اعلام لیست بازیکنان جدید، تمرکز سبز‌ها را با ایجاد ثبات حفظ کند تا هماهنگی تیم تحت تأثیر قرار نگیرد و بازیکن تازه وارد بتوانند عملکرد مورد نیاز خود را به مرور ارائه دهند. اما رنار دقیقا برعکس عمل کرد، او دو بازیکن جدید در دفاع، یک بازیکن در وسط و سه بازیکن در خط حمله آورد که عملکرد جمعی تیم را بسیار ضعیف کرد.

همچنین دلیلی که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، شایعات پیرامون آینده رنار است که نیاز به دخالت قاطع فدراسیون فوتبال عربستان و صدور بیانیه دارد. باید وضعیت به طور کامل برای مردم و رسانه‌ها روشن شود. منابع فرانسوی اصرار دارند که رنار قرارداد خود را با فدراسیون عربستان فسخ می‌کند و به سمت سرمربیگری تیم ملی زنان فرانسه می‌رود، اما منابع سعودی این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنند و در اینجا کاملاً اجتناب ناپذیر است که بازیکنان از شایعات متاثر شوند.

این رسانه همچنین در ادامه انتقادش تاکید کرده باید این پرونده حل شود و موضوع به طور کامل بسته شود؛ چه با تداوم حضور رنار و چه با خروج این سرمربی از ریاض!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار