تامین اعتبارات لازم برای هواشناسی اردبیل پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تأمین اعتبارات لازم برای ارتقای دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان اردبیل پیگیری می‌شود.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان با اشاره به بهره‌برداری از تجهیزات و ایستگاه‌های پیشرفته هواشناسی استان در سال گذشته، از تلاش برای تأمین اعتبارات لازم به‌منظور تجهیز ایستگاه‌ها و ارتقای دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان اردبیل طی سال جاری خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضمن حضور در اداره‌کل هواشناسی استان و بازدید از مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران‌های جوی استان اردبیل، از کارکنان پرتلاش این مجموعه که به‌صورت شبانه‌روزی و در ایام تعطیلات نوروزی در حال ارائه خدمات هستند، تقدیر کرد.

میرچعفریان در این بازدید ضمن تبریک روز جهانی هواشناسی، گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی در فعالیت‌های مختلف مردم استان دارای اهمیت بوده و علاوه بر حفاظت از جان و مال مردم در برابر مخاطرات جوی، در اقتصاد، کشاورزی، صنعت و گردشگری استان نیز نقش بسیار اساسی ایفا می‌کند.

او با تأکید بر لزوم ارتقای سطح فناوری تجهیزات و دانش نیروی انسانی در حوزه هواشناسی، بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته تجهیزات و ایستگاه‌های پیشرفته هواشناسی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و طی سال جاری نیز برای تأمین اعتبارات مورد نیاز به‌منظور تجهیز ایستگاه‌ها و ارتقای سطح کمی و کیفی و دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان تلاش خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.