وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

بکارگیری تمام ظرفیت‌های بخش کشاورزی برای بهبود معیشت خانوار

ساداتی نژاد گفت: امسال تمام ظرفیت‌های وزارت جهاد کشاورزی در راستای بهبود معیشت و اقتصاد خانوار به کار گرفته خواهد شد.

آقای سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی ۵ فروردین ۱۴۰۲، با تاکید بر اهمیت تحقق شعار امسال با نام "مهار تورم، افزایش تولید" گفت: تمام ظرفیت‌های وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق شعار سال و بهبود اقتصاد و معیشت خانوار که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده به کار گرفته خواهد شد.

او افزود: با توجه به این که سهم اقلام خوراکی و مواد غذایی در سبد مصرفی خانوار قابل توجه است، مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی در زمینه بهبود معیشت خانوار پررنگ و دارای اهمیت است.

ساداتی‌نژاد ادامه داد: نظر به این که افزایش تولید یکی از مهمترین پیش‌نیازهای کنترل و کاهش تورم است، در چهار زیربخش تولیدی بخش کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دام و شیلات برنامه‌های تحول‌آفرینی در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته در حوزه تولید غلات، شیلات، باغبانی و سایر بخش‌ها شاهد رشد و افزایش تولید بوده‌ایم و در سال ۱۴۰۲ با تمام توان نسبت به تداوم و تقویت بخش‌های تولیدی وزارتخانه حرکت خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
آقای وزیر فقط با کنترل قیمت و ارزان کردن محصولات کشاورزی که نمیشه. باید به فکر اون تولید کننده وکشاورز هم باشین که هزینه های تولید مثل سموم شیمیایی کود هزینه آب و کود شیمیایی هزینه برداشت بسته بندی هزینه کرایه و صدها هزینه دیگه که همشون ده برابر شده ولی درآمد کشاورزان هیچ افزایشی پیدا نکرده هیچ کاهش هم یافته اون قیمتی هم که خریدار میبینه بیشترش به جیب دلال میره تا کشاورز محصولات کشاورزی از کشاورزان به قیمت خیلی کم خریداری میشه واقعا اگر می‌خواهید کشاورزی پایدار و امنیت غذایی پایداری داشته باشیم باید به فکر کشاورز هم بود چون در غیر این صورت کشاورزی هم نابود میشه
آخرین اخبار