ایستگاه‌های پویش همراهان سفر ایمن در محور‌های مواصلاتی

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه‌ها به جهت ازیاد سفر‌ها در محور‌های مواصلاتی در این ایام نقش بسیار موثری در کاهش تصادف جاده‌ای دارد.

 روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خداداد مقبلی اظهار داشت: مجمتع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مکانی برای استراحت یا توقف رانندگان می‌باشد و این پویش نقش مهمی در خدمات رسانی بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، مسافرین و کاهش تصادفات در محور‌های مواصلاتی را دارد.

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان ۹۶ اکیپ راهداری با ۳۰۳ نیروی راهدار و ۴ پویش همراهان سفر ایمن در شمال و جنوب استان در این ایام به کاربران جاده‌ای خدمات رسانی می‌کنند.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه ناوگان مسافری سیستان و بلوچستان یکی از ناوگان‌های فعال و مجهز در کشور می‌باشد گفت: بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در ایام اجرای طرح نوروزی نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند.
وی در خاتمه از کاربران جاده‌ای خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های راهداران و پلیس راه در طول مسیر سفر عمل نمایند تا با ایمنی مناسب و سلامت به مقصد برسند.

 بازدید از ایستگاه پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، پایانه مسافری انقلاب شهرستان زاهدان و محور‌های مواصلاتی شهرستان میرجاوه از مهمترین اهداف سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار