استاندار سیستان و بلوچستان:

لزوم حضور در بازار کشورهای دیگر با شناخت کامل/ اولویت صادرات با تولیدکنندگان استان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نباید فقط بازارهای استانی را در نظر بگیریم بلکه با به دست آوردن شناخت کامل و اشراف به بازار و نیازهای کشورهای دیگر برای تولید محصولات برنامه‌ریزی کنیم.

روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی زاهدان با اشاره به اهمیت گفت و گو در رفع مسائل اظهار داشت: هرکسی در هر مسئولیتی قرار دارد باید با تمام توان وظایفش را به نحو احسن انجام دهد و مسائل مردم را حل نماید.

وی بیان داشت: به هیچ عنوان کار نشدنی نداریم، هرکاری را با اراده و مصمم آغاز کنیم، حتما به نتیجه خواهد رسید.

وی بیان داشت: اولویت صادرات از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان با تولیدکنندگان استانی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر کیفیت محصولات در بازارهای فروش تصریح کرد: افزایش کیفیت محصولات تولیدی؛ باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار بگیرد، زیرا کیفیت محصولات در افزایش صادرات آن تاثیر بسزایی دارد‌.

کرمی خاطر نشان کرد: با ایجاد یک مجموعه پژوهشی خوب با استفاده از توان دانشگاه‌ی و نیروی جوان می توانیم شاهد پیشرفت و رشد در عرصه صنعت باشیم.

وی با اشاره به اهمیت پشتوانه علمی در عرصه تولید محصولات صنعتی تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان با تجاری سازی محصولات جدید می توانند در نوآوری واحدهای تولیدی تاثیرگذار باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: تولیدکنندگان با تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان و تجمیع سرمایه‌های کوچک در کنار هم می‌توانند؛ یک مجموعه عظیم ایجاد کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار