مدیر سابق لورکوزن:برای جذب آزمون نیمی از اروپا را طی کردم

مدیر طراح و برنامه‌ریز سابق باشگاه بایر لورکوزن درباره پروسه جذب سردار آزمون مهاجم ایران توضیحاتی داد و تاکید کرد که مذاکره برای خرید سردار در کشتی تفریحی مالک باشگاه زنیت انجام شده بود!

«تیم استایدتن» با عنوان مدیر برنامه ریز و استعدادیاب چند سال در باشگاه بایر لورکوزن فعالیت کرد و از این باشگاه جدا شد. استایدتن که سابقه کار در باشگاه وردربرمن آلمان را هم دارد اعلام کرده که ممکن است به کارش در باشگاه چلسی یا باشگاه‌های دیگر اروپا ادامه بدهد.

وب سایت deichstube آلمان گفتگوی جالبی را با این مدیر که تلاش زیادی برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران هم به کار برده بود، انجام داده است.

آزمون در نقل و انتقالاتی سال گذشته از باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه راهی بایر لورکوزن آلمان شد و یکی از نفرات کلیدی در این انتقال، استایدتن بوده است.

او البته فاش کرد که در سال‌های گذشته قصد داشته سردار را برای باشگاه وردربرمن جذب کند که به خاطر قیمت بالای این بازیکن، انتقالش به این تیم آلمانی بی نتیجه مانده است.

استایدتن در پاسخ به این سوال که کدام نقل و انتقال را هرگز فراموش نخواهد کرد؟ گفت: این سوال سختی است. من در سه سال گذشته بیش از ۴۰ نقل و انتقال در بایر لورکوزن انجام داده‌ام. اما مطمئناً هرگز اولین انتقال خود را فراموش نمی‌کنم.

این مدیر آلمانی که به «غواص مروارید» مشهور است، ادامه داد: در سال ۲۰۱۶ «آنتونی اوجا» را از برمن به چین بردم. از نتیجه این انتقال بسیار راضی بودم. چینی‌ها مبلغ خوبی پرداخت کردند (۱۱.۵ میلیون یورو).

استایدتن خاطرنشان کرد: انتقال سردار آزمون هم خیلی خوب بود. من همیشه می‌خواستم سردار را به وردربرمن ببرم، اما او خیلی گران بود. انتقال به بایر، اما نتیجه داد.

وی تاکید کرد: برای سردار آزمون مجبور شدم نیمی از اروپا را طی کنم و با مالک باشگاه زنیت در کشتی تفریحی اش ملاقات داشته باشم. این خیلی خاص بود و متأسفانه داستان باید همینجا تمام شود (می خندد).

برچسب ها: بایرلورکوزن ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
خخخخخخخ پول بابت چی دارید میدید؟ آزمون؟ شما چقدر بدبختی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
خاک بر سرت با این خریدت
۶ میلیارد دادی به پراید دوررنگ تصادفی.شاسی جوش خورده بدون بیمه بدون سند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
خواهشاً طبق گفته سخنگوی وزارت صمت قیمت خودرو رو در کارخانه واقعی و شناور کنید تا دیگه جاذبه ای برای دلالی و سرمایه گذاری نداشته باشه، الان من طرف می شناسم چند خودرو داره به نام مادر، همسر و... و خودش همش امتیاز می خرد. پول از جیب تمام ملت می رود این لاتاری ثبت نام و قرعه کشی و پیش فروش هم برداشته می شود. قیمت واقعی شد، فقط مصرف کننده میاد بخره تازه با پولی که بدست می آید میشه در خودرو سازی و سایر طرح ها سرمایه گذاری کنه دولت.
خواهشاً پیگیری کنید تا قیمت خودرو در کارخانه شناور و واقعی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۵:۱۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
آقای مدیر شما دیگر چقدر بدبخت هستید افسوس که عمر انسان در راههای بی ارزش بگذرد چه پاسخی به وجدان خود می دهی وقتی فعال شد آنوقت دیر خواهد شد .
Ireland
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
این سردار درحد لیگ دسته 3ایران هم نیست مهاجم فقط مهدی طارمی باهوش دونده وگل زن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
حیف؛ اون همه زحمت و خستگی موند تو تتت با این بازیکن خریدنت
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
اصلا بازیکن خوبی نیست در حد لیگ دو ایران هم نیست فقط تو زمین راه میره
ده ساله فرصت یک بازیکن هم تو تیم گرفته
_نه سرعت تکنیک وپا به توپ داره!
نه سرزنی داره واسه قدش
نه گلزنی با توپ یا فرصت طلبی
نمدونم والا فقط به خاطر اسمش که ابهت داره دعوت میشد!یا کیروش اعتقاد به بازیکننان خارج کشور داشت مثلا انصاری فرد هم دیگه تاریخ گذشته شده یا قدوس یه شوت به چارچوپ بلدنیست بزنه به خدا بازیکننان جوانی در لیگ یک ایران وجود داره کافیه بها داده بشن یه جوان گرایی بشه ها پنج سال بعد جز ده تا جهان میاییم حیف برنامه ریزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
حق با شماست .برنامه ریزی کجا بود برادر من . خلیل آزمون رفیق فردوسی پوره . تعریف و تمجید بیش از حد اون گزارشگر و قدرت رسانه باعث بزرگ شدن بچه خلیل شد. بیشتر گلایی که زده طارمی لقمه رو جویده و گذاشته دهنش.
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۵:۱۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
عزیز حرفهات درسته اما حیف که در امور بی ارزش هزینه می کنی در مورد مسائل با ارزش و مفید که برای جامعه و کشور و خودت مفید باشد وقت صرف کن استعداد چنین کاری را داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
مسئول خرید سردار آزمون بعد از ۶ ماه اعدام میشه با این خرید افتضاحش
خرید یه لاک‌پشت تنبل مزخرف چه سودی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
این برای کشور خودش یک ثانیه درست بازی نکرد چطور برای شما بازی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
از بسکه احمقی اینم شد بازیکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
این همه دنبال بازیکنی بگردی که ما ازش متنفریم؟! احتمالا دارن شیرین‌ میکنن... آزمون از اولشم برای فوتبال ساخته نشده بود... بره توی هر تیمی اون 10نفره س
آخرین اخبار