یک کشته در تیراندازی منچستر

پلیس منچستر از تیراندازی هدفمند در این شهر و کشته شدن یک مرد خبر داد.

پلیس منچستر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در تیراندازی هدفمند در این شهر یک مرد ۳۲ ساله کشته شد، یکی از مظنونان این حادثه بازداشت و دیگری تحت تعقیب است.

به گزارش گاردین، فرد بازداشت شده مردی ۳۳ ساله و فرد دیگر را پلیس می‌گوید بعد از حمله‌ای در «اوپن شاو» با ماشین فرار کرده است. مقتول در صحنه تیراندازی و به دلیل جراحات وارده از شلیک جان باخت.

پلیس منچستر در حال بررسی دوربین‌های مداربسته و دیگر شواهد صحنه تیراندازی است.

در چند روز گذشته به دلیل هشدار به افزایش خشونت، شمار نیرو‌های پلیس در منچستر افزایش یافته و از شهروندان خواسته شده تا درباره هرگونه نگرانی احتمالی با پلیس صحبت کنند.

پلیس انگلیس پیش‌تر اعلام کرده بود میزان جرایم در این کشور در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن گذشته به بیش از ۶.۵ میلیون جرم رسید که حد نصاب جدیدی در تاریخ این کشور محسوب می‌شود.

پیشتر از این اسفندماه سال گذشته هم یک دستگاه خودرو در شمال لندن ۶ عابر پیاده را زیر گرفت و متواری شد که با تعقیب پلیس متوقف شد.

در سال‌های اخیر چند حمله تروریستی با خودرو در انگلیس انجام شد که در پی آن در بسیاری از معابر به ویژه بر روی پل‌ها و نیز اماکن دولتی موانع فلزی و بتونی ایجاد شد. مهمترین حمله تروریستی سال‌های اخیر در این کشور در فروردین ۱۳۹۶ در پل «وست مینستر» گزارش شده است که در آن مهاجم با خودرو عابران پیاده را بر روی این پل نزدیک پارلمان و ساختمان نخست وزیری این کشور که امنیتی‌ترین منطقه در این کشور است در حرکت بودند زیر گرفت که چهار کشته و حدود چهل مصدوم و معلول بر جای گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
خدارو شکر
آخرین اخبار