ثبت بیش از ۲ میلیون تردد در جاده‌های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز ۴ فروردین ۱۴۰۲، دو میلیون و ۸۶۳  هزار و ۶۴۴  تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز ۴ فروردین ۱۴۰۲ تردد‌های ثبت شده در ۸۰ دستگاه تردد شمار استان دو میلیون و ۸۶۳  هزار و ۶۴۴  تردد بوده که با توجه به دوره مشابه پارسال شاهد افزایش ۴ درصدی تردد‌ها در استان بوده ایم.

او مجموع ترد‌های روز گذشته را ۲۹۳ هزار و ۲۴۴ تردد عنوان کرد و افزود: این میزان در مقایسه با   مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش دارد.  

جلال زاده با بیان اینکه  از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح در پارسال ۳ درصد افزایش داشته، ادامه داد: بیشترین تردد در محور‌های بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه، فردوس – بجستان و قاین – گناباد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  خراسان جنوبی از جابجایی ۴۱ هزار و ۱۰۷  مسافر در قالب ۳ هزار و ۹۵۰ سفر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی در استان خبر داد و بیان کرد: در این حوزه طی مدت یاد شده شاهد افزایش ۲.۷ درصدی سفر و ۴ درصدی مسافر بوده ایم.

او همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیرو‌های امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند، گفت: ۲۵۰ نیروی راهداری در قالب ۳۵ تا ۴۰ اکیپ ثابت و سیار با ۲۳۵ خودروی سبک و سنگین راهداری در ۳۳ راهدارخانه در طرح نوروزی در استان فعالیت دارند.

جلال زاده عنوان کرد: هموطنان قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.