افزایش ۳۶ درصدی سفر گردشگران به جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سفر گردشگران به جزیره قشم از آغاز مسافرت‌های نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد افزایش داشته است.

 افشار فتح الهی گفت: از ۲۵ اسفند گذشته تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار گردشگر از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی وارد جزیره قشم شده اند.

او در رابطه با تامین مایحتاج عمومی انبوه مسافران قشم، گفت: با تدابیر اندیشیده شده هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و همه نیاز‌ها از سوی کمیته‌های مرتبط ستاد اجرایی خدمات سفر‌های قشم تا پایان تعطیلات نوروزی پیش بینی شده است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ژئوپارک جهانی قشم با طولانی‌ترین غار نمکی جهان، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، جنگل دریایی حرا، خلیج دلفین ها، دره تندیس ها، جزایر ناز و در کنار این ظرفیت‌ها سواحل زیبا، موزه ژئوپارک با بیش از ۳۵۰۰ گونه جانور تاکسیدرمی شده، چاه‌های تلا در لافت و بادگیر‌های زیبای این بندر، از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان قشم است.

فتح الهی گفت: گردشگران می‌توانند از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم) و خودرویی (ورود خودرویی از اسکله پل به اسکله لافت با استفاده از لندینگ کرافت ها) به قشم سفر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمود هاشمیان
۰۰:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
جزیره جهانی قشم با اقدامات مدیران جهادی !!! به ویرانه ای تبدیل شده است که : قدرت تامین آب تصفیه در کنار دریا را ندارد و آب مصرفی شهروندان بیش از ۲۴ ساعت قطع می باشد در صورتی که در ایام و عید آب شیرین کن جدید توسط دبیر شورایعالی مناطق آزاد افتتاح شد، دوم نظارتی بر قیمت ها ی مواد غذایی و اسکان وجود ندارد ، سوم در تامین آب شرب و مواد غذایی سفری ناکارآمد بودند ، آمار رضایت ۸۰ درصدی میهمانان نوروزی را ارائه کردند که حقیقتا جامعه آماری مورد بحث هست ، چهارم قیمت حمل و نقل دریایی ۳۰ درصد دو روز قبل از نوروز افزایش یافت ، پنجم قیمت آب شرب ۳۰ تا ۴۰ درصد در تصفیه خانه ها بدون نظارت افزایش یافت ، دادن آمار غلط رویه گذشته بوده که متاسفانه در این دولت هم مورد استفاده عزیزان مسئول است .