اسکان بیش از ۱۹ هزار نفر روز در مراکز آموزش و پرورش کردستان

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز ۶ فروردین سال جاری ۱۹ هزار و ۹۵۳ نفر روز مسافر در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش کردستان پذیرش شدند.

 هاشم ناظمی جلال؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به روند اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش و پرورش گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز ۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹ هزار و ۹۵۳ نفر روز مسافر در مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش کردستان پذیرش شده و اسکان یافته اند که شامل ۲ هزار و ۸۷۵ خانوار و ۱۱ هزار و ۸۵ نفر بوده است.

ناظمی جلال در ادامه به آمار دو روز گذشته نیز پرداخت و عنوان کرد: در روزهای پنجم و ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز ۷۱۷ خانوار شامل ۵۷۴ خانوار فرهنگی به تعداد ۲ هزار و ۳۸۲ نفر و ۱۴۳ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۵۹۶ نفر در مدارس اسکان نوروزی در کردستان پذیرش شده اند.

او ضمن تقدیر از همه همکاران پذیرش گر و عوامل اجرایی اسکان نوروزی در مراکز آموزش و پرورش، روند پذیرش مسافران را بسیار مطلوب ارزیابی، و بر ادامه این فعالیت در جهت رضایت حداکثری مسافران تاکید کرد.

گفتنی است اسکان نوروزی مسافران در مراکز آموزش و پرورش کردستان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و در قالب ۹۰ مدرسه استان تا ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.