شهرآورد مازندرانی در هفته بیست و یکم لیگ ۲ فوتبال

هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم‌های شهرداری نوشهر و شهدای بابلسر در شهرآورد مازندران مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور پس از تعطیلات ۱۵ روزه به خاطر شروع سال نو با برگزاری ۱۳ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور از سه شنبه هشتم فروردین ماه وارد هفته بیست و یکم می‌شود.

در یکی از باز‌های حساس گروه دوم مسابقات، تیم‌های شهرداری نوشهر و شهدای بابلسر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای نوشهر به مصاف هم می‌روند.

شهرداری نوشهر که در ۲ بازی گذشته با هدایت مهدی پاشازاده به میدان رفته است با ۳۴ امتیاز در جایگاه سوم گروه دوم قرار دارد.

شهدای بابلسر که روز‌های بدی را به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی پشت سر می‌گذارد، برای چهارمین بار دست به تعویض سرمربی زده است و این بار هدایت تیمش را به سعید انگاشته سپرده است.

آن‌ها با ۲۰ امتیاز رتبه دهم را در اختیار دارند و به خاطر فاصله کم با تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول، در خطر سقوط هستند.

نبرد شهرداری نوشهر و شهدای بابلسر به دلیل اینکه هر ۲ تیم به دنبال کسب برد هستند، به مسابقه‌ای حساس تبدیل می‌شود.

کیان سام بابل هم که دیگر مازندرانی حاضر در مسابقات گروه دوم لیگ ۲ فوتبال کشور است، پس از کسب پیروزی شیرین مقابل میزبانش شهدای بابلسر این بار میزبان تیم رده ششم و ۳۳ امتیازی شهرداری ماهشهر است.

کیان سام با ۱۵ امتیاز تیم رده چهاردهم جدول است و با تیم ته جدولی مس نوین کرمان فقط یک امتیاز فاصله دارد.

بابلی‌ها برای فرار از انتهای جدول و خطر سقوط، تنها به برد می‌اندیشند.

بازی تیم‌های کیان سام بابل و شهرداری ماهشهر از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه نهم فروردین ماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر شهر بابل آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار