لغو سخنرانی نتانیاهو درباره اصلاحات قانون قضایی

در بحبوحه تجمع هزاران نفری اطراف کنست، نخست‌وزیر رژیم صیونیستی با ادعای در جریان قرار دادن آمریکا درباره تصمیماتش سخنرانی امروز خود را لغو کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که سخنرانی امروز (دوشنبه) خود درباره اصلاحات قانون قضایی را لغو کرده است تا اطلاعات دولت آمریکا را در این مورد به روزرسانی کند.

به گزارش تایمز اسرائیل، این ادعای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر بار‌ها گفته که روز گذشته آمریکا را در جریان آخرین اطلاعات قرار داده است.

اخبار کانال ۱۲ حاکی از آن است که مذاکراتی با هدف لغو احتمالی برکناری «یوآو گالانت» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، که منجر به تظاهرات بی‌سابقه سراسری و اعتصابات گسترده امروز شد، در جریان است.

همچنین خبرگزاری الجزیره در گزارشی اعلام کرد که مقامات ارشد صهیونیستی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که نتانیاهو توقف طرح تغییرات قضایی را اعلام خواهد کرد.

حضور ۱۱۵ هزار نفر در اعتراضات اطراف کنست

اندکی پیش منابع خبری اعلام کردند که اعتراضات به تصمیم‌های کابینه نتانیاهو امروز (دوشنبه) نیز ادامه یافت و ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت. امروز موج گسترده‌ای از اعتصابات در میان دستگاه‌های خدماتی صهیونیست‌ها، در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد به طوری که زندگی را در این مناطق مختل کرد. از صبح امروز فرودگاه‌ها، بنادر، شرکت‌های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه‌ها، سینماها، هتل‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به جمع این اعتصابات پیوسته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار