استاندار چهارمحال و بختیاری؛

گره‌گشایی از کار مردم بهترین نوع تکریم ارباب رجوع است

حیدری گفت: تکریم ارباب رجوع از دیگر امور مهم چهارمحال و بختیاری است و گره‌گشایی از کار مردم بهترین نوع تکریم آن‌ها به شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری نظارت میدانی بر طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری را از مهمترین برنامه‌های امسال اعلام کرد و اظهار داشت: با اهتمام جدی، در سال جدید تعدادی از طرح عمرانی در استان تا پایان اردیبهشت آماده افتتاح می‌شود.

به گفته وی، افتتاح طرح‌ها، موجب امیدآفرینی در سطح جامعه می‌شود از همین رو نه تنها باید در جذب اعتبارات تخصیص یافته به استان اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت، بلکه در اطلاع‌رسانی این اقدامات و جهاد تبیین باید مدیران جدیت بیشتری به کار گیرند.

حیدری افزود: با توکل بر خدا و همت و اراده جهادی، سال ۱۴۰۲ را به سال خدمت به مردم تبدیل می‌کنیم و بی‌شک در این مسیر با اجرای صحیح و کامل رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب می‌توان به توفیقات بسیاری دست پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است که این نامگذاری حکیمانه و مدبرانه برای پیشرفت و ترقی جامعه راهگشاست و خیر زیادی در آن نهفته است.

حیدری اظهار داشت: پارسال، با فراز و نشیب‌های بسیاری در استان و کشور روبرو بودیم و با وجود تلاش‌های دشمن در حوزه سیاسی، هجوم رسانه‌ای و تحریم‌های ظالمانه برای توقف چرخه پیشرفت کشور، اما با حضور هوشمندانه مردم در صحنه و تدبیر رهبر معظم انقلاب و مدیریت رییس‌جمهور جهادی، تهدید‌ها و بحران‌ها به فرصت تبدیل شد.

وی تصریح کرد: در استان نیز فراز و نشیب‌هایی داشتیم، اما با لطف خدا، حضور مردم و تلاش مدیران تهدید‌های دشمن اثرگذار نشد و در مقابل طرح‌های عمرانی بسیاری در استان بهره‌برداری و با سفر رییس‌جمهور نقطه عطفی در گره‌گشایی و ایجاد رونق در استان شکل گرفت.

حیدری گفت: حوادث طبیعی مثل سیل و برف و همچنین بحران کم‌آبی مدیریت جهادی شد و در کوتاه‌ترین زمان برطرف گشت و این نعمت‌ها به نقمت تبدیل نشد که بار‌ها مورد تقدیر رییس‌جمهور قرار گرفت.

وی مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: این مهم در استان نیز مورد توجه قرار گرفت و مدیران با حضور جهادی در شهرستان‌ها، راه‌اندازی میز خدمت و پیگیری امور از نزدیک در همین راستا گام برداشتند.

حیدری با بیان اینکه شعار سال امری شدنی و امکانپذیر است، اضافه کرد: سال جدید سال تحول است و نباید امسال ما مانند سال گذشته باشد چرا که در غیر این صورت ضرر کرده‌ایم بلکه باید کار‌های متفاوت انجام دهیم و با آسیب‌شناسی معایب را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کنیم.

وی تهیه برنامه برای تحقق شعار سال، افزایش بهره‌وری، تحرک جدی در طرح‌های عمرانی، ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات مشاغل خانگی، جذب به موقع اعتبارات، توجه به مولدسازی، پیگیری طرح نهضت ملی مسکن و اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌های مهم استان در سالجاری اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار