بیلد آلمان دسیسه شش ستاره بایرن برای اخراج ناگلزمان را فاش کرد

به نظر می‌رسد اخراج یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ دلایلی فراتر از نتایج ضعیف این تیم داشته استکه کی روزنامه معروف آلمانی جزییاتی را فاش کرد.

پنج شنبه گذشته رسماً یولیان ناگلزمان از سرمربیگری بایرن مونیخ برکنار شد. شکست مقابل بایرلورکوزن آخرین عاملی بود که مسئولان باشگاه آلمانی را به این فکر فرو برد که تغییراتی را روی نیمکت خود ایجاد کنند. در واقع دلایل ارائه شده از سوی باشگاه برای اتخاذ این تصمیم کاملاً ورزشی بوده است.

با این حال اکنون نشریه بیلد آلمان گزارشی منتشر کرده که اشاره می‌کند شش بازیکن مهم رختکن بایرن‌مونیخ هیچ رابطه‌ای با یولیان ناگلزمان نداشتند. پیش از این گزارش نیز مارکا مدعی شده بود که ناگلزمان تنها به به دلیل نتایج ضعیف اخراج نشده است و این تصمیم علل فرا ورزشی داشته است.

این روزنامه آلمانی اسامی شش بازیکنی که زمینه ساز اخراج یولیان ناگلزمان شده اند را فاش کرده است. اگر در نظر بگیریم که پیش از این ژائو کانسلو نیز اختلاف خود را با ناگلزمان علنی کرده بود، باید بگوییم که این باند حتی هفت نفره بوده است.

مانوئل نویر و اسون اولرایش دو بازیکن اولی هستند که نشریه بیلد نام آن‌ها را فاش کرده است. دلیل اختلاف این دو نفر با ناگلزمان هم اخراج تاپاولوویچ، مربی دروازه بان‌های بایرن مونیخ، توسط این سرمربی جوان بوده است.

بیلد در ادامه گزارش خود مدعی شده که به جز این دو بازیکن افرادی نظیر سرژ گنابری، لروی سانه، جمال موسیالا و سادیو مانه نیز هیچ رابطه خاصی با ناگلزمان نداشتند و به نوعی این باند شش نفره نیز نقش زیادی را در اخراج ناگلزمان ایفا کرده‌اند.

همچنین همانطور که گفته شد ناگلزمان با کانسلو نیز رابطه خوبی نداشت و حتی این ستاره پرتغالی در تمرینات عصبانیت علنی خود را نسبت به این سرمربی آلمانی ابراز کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار