ثبت تردد بیش از ۱۲ میلیون خودرو در مسیر‌های ارتباطی قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۶۶۶ خودرو از ۲۵ اسفندماه تا هفتمین روز از سال جدید در جاده‌های استان تردد کردند.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۶۶۶ خودرو از ۲۵ اسفندماه تا هفتمین روز از سال جدید در جاده‌های استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه قبل هفت درصد کاهش یافته است.

 حق لطفی افزود: در این مدت همچنین ۴۰ هزار و ۳۴۰ مسافر از طریق ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه‌ای مسافربری قزوین به نقاط مختلف کشور مسافرت کردند که در مقایسه با مدت مشابه گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

حق لطفی تصریح کرد: بیشترین تردد‌ها مربوط به آزادراه قزوین - کرج بوده که هم‌اکنون با بار ترافیکی عادی و روانی مواجه است.

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به تصاویر نظارتی مرکز هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکل خاصی در مسیر‌های ارتباطی استان قزوین مشاهده نمی‌شود و تردد در تمامی محور‌ها عادی و روان است.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار