دمای همدان کاهش می‌یابد

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به کاهش دمای استان از صبح فردا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته رگبار باران را در برخی از نقاط استان شاهد بوده ایم.

محمدحسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های جدید طی امروز هم احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط به ویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی استان همدان وجود دارد.

وی گفت: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده وبا عبور سامانه بارشی از مناطق شمال غرب کشور طی ساعاتی از روز جمعه در استان همدان، رگبار باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید را به ویژه در نیمه شمالی استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از نظر تغییرات دمایی به دلیل کاهش ابرناکی از صبح فردا دمای کمینه ۲ تا ۳ درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

باقری شکیب بیان کرد: در اوایل هفته آینده دمای کمینه کاهش محسوسی داشته و در برخی از نقاط استان تا منفی ۴ درجه هم خواهد رسید و لازم است که باغداران و کشاورزان این موضوع را مدنظر داشته باشند.

وی بیان کرد: روز گذشته قهاوند با دمای ۱۶ درجه گرم‌ترین شهر و صبح امروز گل تپه با دمای ۳ درجه خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

باقری شکیب افزود: تغییرات دمایی در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۴ و۶ درجه بوده امشب هم در خنک‌ترین ساعات دمای هوا در همدان به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.