ستاره تکنیکی تیم ملی بی‌سر و صدا جراحی شد

در شرایطی که خبر دقیقی از وضعیت علی‌ قلی‌‌زاده منتشر نشده بود، با اعلام امیر قلعه‌نویی این بازیکن زیر تیغ جراحان رفته است.

لیست بازی ایران و کنیا یک غایب بزرگ داشت و نبود علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی ایران کاملا به چشم می‌خورد. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که قلی‌زاده یکی از مهره‌های خوب ایران در بازی با روسیه بود اما حالا معلوم شد تعویض او در آن بازی دلیل فنی نداشته است.

در شرایطی که بخش رسانه‌ای تیم ملی هیچ خبر رسمی‌ای در خصوص قلی‌زاده منتشر نکرده بود، این‌طور به گوش می‌رسید که بازیکن باشگاه کاسیم پاشای ترکیه مصدوم شده است‌ و غیبت او در لیست بازی با کنیا بر این شنیده‌ها صحه گذاشت.

در نهایت این امیر قلعه‌نویی بود که در مورد وضعیت بازیکن تکنیکی تیم ملی صحبت کرد. قلعه‌نویی در بخشی از کنفرانس خود برای بازیکنان مصدوم آرزوی سلامتی کرد و گفت: "یک‌سری بازیکنان‌مان شرایط خوبی نداشتند و مصدوم بودند، از آن‌ها تشکر می‌کنم. برای علی قلی‌زاده هم آرزوی سلامتی می‌کنم، دیروز جراحی کرد و امیدوارم خدا سلامتی‌اش را به او بدهد." این خبر مهمی بود که در هیاهوی نشست مطبوعاتی گم شد.

قلی‌زاده از ناحیه مینیسک در بازی روسیه مصدوم شده و بعد از جراحی روز گذشته حداقل به مدت یک ماه از فوتبال دور خواهد بود ولی ممکن است این مصدومیت سبب شود قلی‌زاده فصل را از دست بدهد.

بنابر این سال ۱۴۰۲ شمسی برای علی قلی‌زاده با یک اتفاق تلخ شروع شده و او باید مدتی را دور از میادین به ریکاوری بپردازد. باید دید شدت مصدومیت و مدت دوری او به طور دقیق چه‌قدر خواهد بود‌.

قلی‌زاده در بازی روسیه ۷۸ دقیقه در زمین حضور داشت و پس از یک بازی درخشان جای خود را به وحید امیری داد اما غیبت او در تصاویر تمرین‌های گروهی تیم ملی سبب شده بود، بسیاری مصدومیت او را جدی بدانند و در نهایت، علی نیاز به جراحی پیدا کرد و یک روز پیش از بازی با کنیا عمل شد.

امیدواریم علی قلی‌زاده هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد و در فیفادی بعدی در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.