توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ سبد غذایی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در قالب پویش "هلال رحمت" بین نیازمندان استان خبر داد.

علیرضا میربهاءالدین اظهارداشت: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج، روغن، حبوبات، کنسروجات، ماکارانی و رب بوده که توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تهیه و در قالب طرح پویش "هلال رحمت" بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: این پویش هر ساله به منظور کمک معیشتی به اقشار کم بضاعت و به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف حمایت و مشارکت در تامین بسته های غذایی و همچنین تعامل با خیران و ایجاد فضای مناسب جهت حضور آنان و مساعدت و همکاری در تامین نیازهای اساسی خانواده های کم برخوردار فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ارزش سبدهای غذایی توزیع شده را بیش‌از ۸۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی داروی بی‌بدیل جامعه امروز بوده و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با مشارکت پذیری آحاد جامعه، به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

وی از فعالیت ۱۳ پست ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: همزمان با نوروز در حوزه معاونت امور جوانان علاوه‌بر فعال بودن پست‌های ایمنی و سلامت، پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، جشنواره عکس و فیلم بشر دوستی، پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، خیمه‌های نماز، خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت و طرح سلامتگر سفر در استان در حال اجراست.

میربهاء الدین از راه‌اندازی و فعال‌سازی ۲ پست خواهران در شهرستان‌های زاهدان و چابهار و استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در زاهدان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلفن ۱۱۲ در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی سووالات و درخواست‌های عموم مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار