دیدار فرماندار بوئین زهرا با پدر شهیدان محمدرضایی

فرماندار شهرستان بوئین زهرا به همراه جمعی از مسئولین با پدر سرداران شهید محمدرضایی در شهر شال دیدار و گفتگو کردند.

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا به همراه حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه معزز و جمعی از مسئولین با پدر بزرگوار سرداران شهید محمدرضایی در شهر شال دیدار و گفتگو کردند.

شهید علی محمدرضایی، یکم شهریور ماه سال ۱۳۴۵ درشال از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش منصور، کشاورز بود و مادرش پری نام داشت و تا اول راهنمایی درس خواند.

این شهید بزرگوار به عنوان پاسدار در جبهه حضوریافت، ۴دی ماه ۱۳۶۵ در ام‌الرصاص عراق براثر اصابت گلوله به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها درمنطقه برجا ماند وخردادماه سال ۱۳۹۶ پس از تفحص درگلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

همچنین برادرش، شهید حمید محمد رضایی، یکم مهر ماه سال ۱۳۵۰ در شال از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد، سال ۱۳۶۸ ازدواج کردو دارای ۲ پسر و یک دختر بود.

وی عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با حضور در عملیات‌های مختلف درطول دفاع مقدس به صحنه آمد و پس از دوران جنگ تحمیلی، شهریور ماه سال ۱۳۹۰ برای مقابله با گروهک تروریستی پژاک به مناطق غربی کشور اعزام شد و با این گروهک مبارزه کرد و پس از آن با آغاز بحران سوریه در سال ۱۳۹۱ به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم عازم سوریه شد.

این شهید در سال ۱۳۹۳ با سمت مسئول عملیات تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) قزوین و با درجه سرهنگ تمامی بازنشسته شد، اما مجددا سال ۱۳۹۴ و داوطلبانه عازم سوریه شده و سرانجام ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با تکفیری‌های داعش در سوریه مفقودالاثر گردید؛ و درسال ۱۳۹۷ شناسایی و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار