توزیع ۸۶۰ بسته غذایی در طرح پویش هلال رحمت

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین و اعضای داوطلبان این جمعیت، ۸۶۰ بسته غذایی در قالب طرح پویش هلال رحمت بین نیازمندان توزیع شده است.

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت : ۸۶۰ بسته غذایی شامل برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، روغن، عدس، تن ماهی و چای توسط خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان قزوین تهیه و در قالب طرح پویش هلال رحمت بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

وی اشاره کرد: یکی از فعالیت‌هایی که معاونت داوطلبان هلال احمر استان آغاز کرده، ارائه بسته‌های معیشتی به نیازمندان مناطق محروم است؛ هلال احمر در این طرح از نیمه اسفندماه گذشته تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با استفاده از ظرفیت خیران و علاقمندان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی به افراد نیازمند می‌کند.

خوئینی ادامه داد: این طرح در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان، با شعار نوروز با نوع دوستی، رمضان با مهربانی در حال برگزاری است و مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در تعطیلات امسال بسیاری را مشتاق به کمک رسانی کرده است.

وی ارزش ریالی بسته‌های غذایی تهیه و توزیع شده را ۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این طرح به جهت حمایت از خانواده‌های محلات کم برخوردار موضوع طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار (طرح ۲۰۲۰) تعداد ۲۸۸ بسته غذایی و همچنین در سایر مناطق استان تعداد ۵۷۲ بسته غذایی تهیه و توزیع شد و با توجه به اینکه پویش هلال رحمت تا اردیبهشت ماه سالجاری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت در همین راستا از خیرین و داوطلبان استان تقاضا داریم ما را در این راه همراهی نمایند. 

 

وی توضیح داد: نیکوکاران عزیز می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.