انتخابات انجمن جدید موسیقی استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از تشکیل انجمن جدید موسیقی استان و برگزاری انتخابات در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تشکیل ساختار جدید انجمن‌های فرهنگی هنری که در قالب ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده است، در استان قزوین نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فائزی افزود: تاسیس انجمن‌های جدید در قالب موسسات چندمنظوره با دامنه فعالیت‌های بیشتر آغاز شده و در استان قزوین نیز این انجمن به صورت حقوقی تاسیس شده است.

وی گفت: هیات موسس این انجمن، در یک بازه حدودا دوماهه، فرآیند ثبت‌نام و عضوگیری اعضاء مجمع عمومی انجمن استان و سپس برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد و افراد متقاضی عضویت و نامزدی در انتخابات انجمن موسیقی استان قزوین، می‌توانند براساس فراخوان‌های بعدی در این فرآیند وارد شوند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: کسانی که متقاضی عضویت در هیأت مدیره هستند باید دارای فعالیت موثر هنری داشته باشند که جزییات آن در فراخوان و روند برگزاری انتخابات اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری انتخابات انجمن موسیقی، انتخابات انجمن نمایش و انجمن هنر‌های تجسمی نیز در دستور کار قرار دارد که فراخوان آن‌ها نیز در حال آماده سازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار