بیشترین اسکان نوروزی در مدارس شاهرود، سمنان و دامغان ثبت شد

معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس شهرستان‌های شاهرود، سمنان و دامغان، بیشترین اسکان نوروزی را در استان داشته‌اند.

علی محمدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان افزود: آمار اسکان مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان استان سمنان از ۵۰ هزار نفر گذشت.

وی گفت: براساس آخرین آمار‌ها تا ظهر امروز چهارشنبه نهم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده ۵۰ هزار و ۴۱۸ نفر در قالب ۱۲ هزار و ۱۳۲ خانواده بود و آمار‌ها در حال افزایش است.

وی افزود: شهرستان‌های شاهرود، سمنان، دامغان به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته‌اند.

محمدی تاکید کرد: هیچ مشکلی در زمینه اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش در استان وجود ندارد و خدمات رسانی به مسافران در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان تا ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: نوروز امسال ۱۶۷ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۷۱ کلاس درس روزانه ظرفیت اسکان هفت هزار و ۴۹۰ نفر مسافر وجود دارد که در این مدت به تعداد مدارس و ظرفیت پذیرش افزوده شده است.

استان سمنان دارای بیش از یک هزار و ۸۳۳ اثر تاریخی، فرهنگی، طبیعی و معنوی شناسایی شده است که ۸۶۸ اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی ثبت شده قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.