اقامت ۲۴۲ گردشگر خارجی در خراسان جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ۱۷ اسفند پارسال تا ۸ فروردین امسال ۲۴۲ گردشگر خارجی در مراکز اقامتی استان اسکان داشته‌اند.

 
 

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با داشتن پنج اثر ثبت شده جهانی چون بیابان لوت، قنات بلده فردوس، باغ اکبریه و ژئو پارک طبس و روستای خراشاد (از حیث صنایع دستی) نه تنها نظر هموطنان داخل کشور بلکه نظر گردشگران خارجی را نیز به خود جلب کرده است.

او افزود: از شروع ستاد اجرایی خدمات سفر (۱۷ اسفند ۱۴۰۱ تا ۸ فروردین ۱۴۰۲) ۲۴۲ گردشگر خارجی در مراکز اقامتی خراسان جنوبی اسکان داشته‌اند.

شاهوردی با تأکید بر اینکه نهایت تلاش ما بر این است که بهترین خدمت رسانی را به گردشگران ایرانی و غیر ایرانی داشته باشیم، بیان کرد: امسال آمار اقامت در بوم گردی‌ها نسبت به پارسال افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی عنوان کرد: در مجموع تاکنون در خراسان جنوبی ۶۲۸ هزار و ۲۱۹ اقامت ثبت شده است.

او اظهار کرد: امیدواریم روند بازدید گردشگران همچنان ادامه پیدا کند چرا که باور ما بر این است که یکی از ارکان رشد و توسعه خراسان جنوبی استفاده از همین ظرفیت‌های بی بدیل در حوزه گردشگری است.

شاهوردی ادامه داد: خراسان جنوبی دارای مردمی مهمان نواز و با فرهنگ غنی است که این موضوع نیز علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زمینه ورود گردشگران را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.