در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پلمب دو شیرینی فروشی متخلف در تهران

رییس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دو شیرینی فروشی به دلیل تخلفات نظیر گران‌فروشی و عدم درج قیمت و تخلفات بهداشتی در تهران پلمب شدند.

بهمن حسن بیگی رییس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در راستای گزارش‌های واصله مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی فروشان با حضور رییس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور و پلیس امنیت اقتصادی و دانشگاه علوم پزشکی تهران و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به دو واحد از قنادی معروف شهر تهران مراجعه کردند.

وی افزود: با بررسی کارشناس بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان تخلفات گران‌فروشی و عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید و عدم صدور فاکتور از یک سو و از طرف دیگرتخلف بهداشتی یکی از واحد‌ها به دلیل استفاده از پارکینگ جهت تولید بامیه و زولبیا و همچنین نداشتن کارت بهداشت و کاربرد مواد غیر مجاز در تزئین شیرینی و کیک و وجود سوسک در کارگاه تولید شیرینی و کیک محرز شد.

حسن بیگی اظهار کرد: با دستور صادره کارگاه‌ها پلمب و بر درب واحد‌ها بنر تخلف نصب و پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی به شعب اداره کل شهر تهران ارجاع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۳۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : در شهر شیراز هم شیرینی فروشی ها قنادی های طرف غرب شیراز شورش رو بالا آوردند اکثرشون گران فروش بی انصاف بی وجدان هستند و قیمتهای متفاوت من درآوردی از خوشان به مشتریانشان می گویند می فروشند و تاکنون هیچ برخورد بازدارنده ایی هم صورت نگرفته از طرف مراجع قانونی و بازرسین . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
با این حساب و موارد ذکر شده باید تمام شیرینی فروش هایی که من می شناسم و تا حالا دیده ام باید 60 سال پلمپ شوند این مرد احتمال قریب به یقین مورد دیگری داشته است که ذکر نکردید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مگه شیرینی فروشی داریم که شیرینی رو بدون جعبه وزن بکنه؟ پردیس هم تشریف بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تعزیزات معلوم نیس با سلیقه ای که بخرج میده همه چی برنامه ریزی شده است الان در خیابونای اصلی و مراکز و نمایندگی‌ها یدونه مرغ هم موجود نیست ولی داخل کوچه ها تموم مرغ فروشی‌ها پرمرغ هستش با 1.5 برابر قیمت!! بالاخره نفهمیدم قیمت مرغ چه شکلیه!! یا تعزیزات با مدیریت به کوچه ها کشونده که 1.5 برابر بفروشند!! بالاخره از این دولت چه برنامه ای درست عمل شده!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شیرینی فروشیهای محله تهرانپارس شیرینی رو با جعبه وزن میکنن وزن جعبه کم نمیکنن هیچکس هم رسیدگی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
باید خودتون اقدام کنید
با تعزیرات تماس بگیرید
من بارها در موارد گوناگون تماس گرفتم و رسیدگی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شیرینی فروشی با درج قیمت کجا داریم آدرس بدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی و بی حجابی هم قانونه لطفا برای این جور مسائل هم سختگیرانه برخورد کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این بی وجدان ها رو تولید خودشون رو باید به خودشون بدن تا بخورن
آخرین اخبار